Feber & Filmmys

Hmm blev ingen utgång idag.
Svimma i duschen och hade feber så gick och la mig.
Carro ringde vid 7 och tyckte att det va bra att jag inte skulle ut
för då hade hon någon att se på film med.
Bra där.

Så åkte och hyrde en rysare på Coop och köpte chips.
Carro hade en stor skål med godis också.
Fyan, nyttigt eller inte.


Nu är jag helt död.
Hög efter mina piller dessutom.
Dom slog till efter 4 timmar sådär.
Bra skit, inte!
Tog dessutom 4 st eftersom dom första två inte hjälpte.
Så jag kommer nog sova som en gris skulle jag tro.


Nu blir det kung fu panda och sängen så jag inte får
några läskiga drömmar.

Min mobil är förövrigt paj.
Eller mikrofonen är  det.
Sprakar i hela jävla telefonen när någon ringer.
Inte okej, den har nog hamnat i backen engång för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0