Everybody's got a drug dealer on speed dial

Okej, folk får göra vad dom vill med sina liv.
Men om dom tänker spendera det med
knark kan dom göra det utan mig.
Jag är verkligen så jävla trött på alla som håller på med den skiten.

Min syster har vart borta ganska länge nu och kom hem den här helgen
från lund, det första hon säger är fyfan vad alla knarkar i den här stan.
Det är fan så.
Och dom tror att det ínte är någon som vet, men det är bara det
att så fort dom är lite onyktra så blir dom så jävla öppna med det.
Och tror att folk ska tycka att det är helt okej.

Jag mår illa av köksoset just nu.
Men jag va iaf duktig och gjorde pannbiffarna själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0