Dödsdömd

Okej, förra helgen börja min mobil cpa sig.
så idag lämna jag in den.
MEN, den blev dödsdmd, jag har fuktskador på den.
Vilken skit.
Så ska ringa kundtjänst och be om en påse som jag kan skicka honom i
sen får jag en ny när dom har faststält dödsorsaken.



Förövrigt vet jag inte hur jag ska komma hem.
typ... inga tåg hem alls.
Får åka direkt till sthlm isf.
Men skulle behöva hämta massa saker hemma.
What to do?!


Well, ikväll är det iaf cider som får dränka mina sorger.
Hångla lite kanske?!
Knappast Clara och jag har ätit tatziki.
Gott va det dock!



Så varnar innan jag skickar iväg mobilen iaf för då
kommer jag inte ha någon på säkert 10 dagar.
Jag kommer dööö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0