Dåligt sex?!

Hahaaa!!

Madde säger:

tror killar ärligt att dom bara kan hålla på 10 min tills dom kommer sen är de klart liksom


Vera - Jävla skit snö säger:

va han så?


Madde säger:

ja här om dagen va han så


Vera - Jävla skit snö säger:

fråga han om du kom också ? hahahahaa

jag hatar sånt


Madde säger:

nje

inte direkt så man kommer på 10 min juck liksom

o va hände med förspel liksom


Vera - Jävla skit snö säger:

nej verkligen inte


Madde säger:

hahahaha


Vera - Jävla skit snö säger:

Hahaha


Madde säger:

varför är vi inte killar?

de verkar så lätt


Vera - Jävla skit snö säger:

haha jaa

men jag tror det är lätt för en tjej också.. man ska bara våga säga till killen att HEY, du är ute och cyklar

egentligen är det ju inte deras fel, dom kanske tror att dom är as bra

för ingen har sagt till dom


Madde säger:

mjo

men dom måste ju märka att man inte själv tycker de är lika skönt som dom eller är dom helt blinda eller?


Vera - Jävla skit snö säger:

Haha jag vet inte.. Du får göra en pik om att snart är det torka i regnskogen


Madde säger:

hahahaha

ska fan göra de

eller så ska jag bli dominant istället.. så jag bestämmer;P hahaha


Vera - Jävla skit snö säger:

hahaa jaa kör på det ist

eller " du vet vart klitoris sitter va?! mmh det är ungeför 10 cm bort från det du tror är det"

HAHAHA


Madde säger:

hahahahaha

nej fan va knäckt han skulle bli


Vera - Jävla skit snö säger:

äsch han får skylla sig själv

till och med i porrfilm håller dom på i mer än 10 min


Madde säger:

hahaha

där har du en poäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0