Bekännelser

Okej, sitter här med Cara lite vakert och dricker
öl och cider.
Vi äter en romantisk middag (pasta och bacon)
Och sen säger jag lite stolt att jag funderar på att skaffa en "rabbit"
Så sitter jagoch har värsta upplägget för henne.
Men hon sitter och är tyst och säger inget...



Sen kommer det fram att till och med hon har en.
What?!
är jag den sista kvinnan i våran generation att skaffa en!?!?!
Helt värdelöst.
Jag blev som Carrie i sex and the City när hon va hos en ny kille
och va tvungen att hitta felet hos den killen.
men jag va tvungen att hitta hennes "thing"
Well efter mkt om och men så har jag sett den.
Ett kort har jag också.


nu är det mer sprit som gäller..


Ps. den är lilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0