What happens in vegas

Ska straxt lägga mig och sova så jag orkar upp till klockan 6
suck helt sjukt, förstår inte hur jag ska orka duscha.
Skulle kanske vart smart och gjort det idag men icke.

Va på Bio idag med M det va trevligt :D
jag tappade dock helt glödn redan i början av filmen.
Det va den sämsta låt dom unde ha valt att börja med.
Mika - grace kelly
Det funka verkligen inte.

Nåja nu ska jag packa ner mina biljetter så jag inte glömmer dom!
det vore tragiskt!
Så imorgon lär jag ju knappast ha energi för något seriöst.
Först mötet och sen Zickan.
Så om någon känner för en mys kväll är det bara att skicka ett sms.
Fast jag måste vara hemma tidigt för jag ska till tuna på fredag också.
Suck!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen.
Komsi komsi ;)
Puss!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0