Spelet

Okej, idag har jag köpt en ny bok.
Spelet, det är väl en bok som är riktad till killar
om olika raggningsmetoder osv.
Men det kan vara kul att läsa, det kanske funkar på killar också?
Om inte annat vet jag vad jag ska akta mig för!

Cp kursen idag också.
Alltid lika givande, not!
Nu är Carro och jag tydligen spc barn så vi ska inte få gå kvar
i den här gruppen längre utan vi ska få gå på möten med
olika arbetsgivare eller något.
Som ska få lära känna oss så dom lättare ska kunna ge oss jobb?
Jag fatta inte riktigt va hon mena men det blir nog bra.
Så då skiter jag ev i Sthlm och stannar här..
Vet inte hur det blir.

Känns som jag hinner ändra mig hundra gånger.
Jaa ja, nu ska jag ut i solen igen för det är otroligt skönt ute :D
BRA DÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0