Salazopyrin

Mina nya piller måte verkligen älska mig.
Jag tror att jag har alla biverkningar som man kan få av dom.
Nej inte riktigt men nästan.

Ska väl snart knalla ut i solen igen.
Det är ju helt sjukt fint väder.
Mina ben flagar, vilket jävla skit.
Det är ju typ 3 veckor sen iaf som jag brände mig.
Jaa ja sånt man får ta helt enkelt.

Sen ska jag ringa till farmor också och kolla
om jag inte kan få äta någon god mat med henne någon dag :)
Det vore något.
Fast det får nog vänta ett tag för just nu gör mina piller
att jag inte vill äta alls bara må illa.
Skulle nästa kunna tro at jag är gravid.

Neeej nu ska jag platta håret och fixa till lite :D

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0