Ramlösa

Jag fick en gris i fredags.
Förmodligen världens sötaste.
Så imorgon ska jag ta kort på honom.
Så kan alla bli jätte avundsjuka!

Okej, jag är redan trött på att vara seriös,
men så kan det vara jag tänker inte sluta vara det bara därför.
Jag ska minsann stå ut.
Även om det innebär att jag inte får mysa på typ 1 år.

Sen så ska jag vara brutalt ärlig också.
Fast jag ska vara ÄRLIG.
Jag står inte ut med att ha massa saker som vill ut ur min mun
men som jag alltid måste hålla inne.
Nu är det slut.
Dags att tala ut!

Madde hade läst i en blogg om en kille som tyckte att
man skulle ta kölappar till folk som va upptagna
men som man va intresserade av.
Eller man skickar ett sms till den tjejen/killen och säger att man är
intresserad, sen får man ett svar vilket nummer i kön man har.
Så om dom görslut så får man gå på dejt och avverka dom i nummer ordning.
Då kan man inte vara någon tyst och blyg liten mus inte.
Då får man aldrig gå på date.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa, sen sova :)

image68

Kommentarer
Postat av: Jessi

totally agree. vill vara brutalt ärlig jag med! bah!

2008-05-06 @ 00:33:43
URL: http://jelindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0