På landet

Nu väntar jag på att Clara ska komma och hämta mig.
Vi ska vara på landet i den härliga solen
för hennes mamma och pappa är på kryssning.
Så snart kommer hon och hämtar mig sen ska vi handla
Och sen är jag fast på landet :D

Det ska bli skönt.
Massa sol ska det ju vara också, det är det bästa :D
Sthlm på måndag igen och kolla jobbet.
Tydligen en kille till som har sökt jobbet.
Det känns nästan skönt.
Jag vet inte om jag vill ha det där jobbet längre.
Ja jaa, sånt som märks :)

Nu ska jag packa ner spriten och allt sånt
så jag är klar när Clara kommer :D

Bara för att ni ska veta hur clara ser ut, hon är till salu
image77


Kommentarer
Postat av: systra

lite scarlett över clara där...

2008-05-10 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0