Med list

Jag är så sjukt trött nu så jag förstår inte hur jag orkar sitta här och skriva.
Ska iaf lägga mig straxt läsa min bok och ställa klockan på 8a.
Imorgon ska jag (äntligen) på min ansiktsbehandling.
Så skönt ska det bli.

Nu börjar jag verkligen bli desperat vad gäller mitt hår.
Så får nog snällt fråga min faster om hon vill hjälpa mig att färga det.
Bra där!
Sen måste jag tvinga pappa att köpa en patron till skrivaren imorgon.

Annars får jag se vad som händer imorgon, har inget planerat vad jag vet.
Kan kanske vara skönt det också att bara vara.
Skulle få svar om jobbet den här veckan också.
Det blir nog bra!

Nehe, borsta tänderna och sova kanske :)
Bra där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0