Klyven

Jag vet inte hur jag ska göra.
Jag har fått jobbet i sthlm som sagt, jag kan bo
hos min moster om det är så, det tar 46 min därifrån
till jobbet, vilket inte verkar vara något alls i sthlm.

Det är fast lön, blandad ålder på arbetskamrater
mitt ute i ingenstans så man kan inte välja att äta onyttigt på lunchen
vilket är ett stort +!
Endå vet jag inte om jag är redo att lämna allt för det här jobbet.
Ska jag flytta eller leta efter ett annat jobb?

Nu har jag iaf bestämt mig för att jag ska åka med och kolla på
jobbet och se vart det ligger och möta alla andra som jobbar där.
Sen får jag se hur jag känner.

Nu ska jag iaf ut på stan och köpa något till min kusin.
Borde sola också men jag är feg :P
Jag får för alldel inte glömma att ta kort på min gris sen!
så ni får se honom :D
Synd att det inte är sol ute då hade det blivit kalas!

image69

Kommentarer
Postat av: Systra

Ta det!!! man kan alltid komma hem.

2008-05-06 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0