GrisRosa

Bra där...
Min mage och halva mina ben plus mitt ansikte är typ grisrosa.
Jag låg ute och läste igår och tänkte inte på vad klockan
va så vid 2 när jag hade legat där ute i 3 timmar och
tänkte att jag börja bli törstig va jag HELT sönder bränd typ.

Men idag känns det bättre..
Det är fortfarand rött men inte lika och gör inte så ont :)

Nu har jag och mamma vart på stan också.
Hon sponsra mitt och claras supande ;)
Hahaa!
Sen hitta jag en så sjukt söt klänning.
Va näästan tvungen att köpa den men jag vet att jag aldrig kommer våga springa
runt i den eftersom den va i princip genomskinlig.
Men den va jääätte söt!

Nej nu ska jag ut i solen igen.
jag ska dock akta magen och ansiktet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0