Grisen

Okej det är inte grisens fel att korten inte blev bra.
Det är gräset som även fast det va nyklippt va för högt.
Men vi tog typ 100 bilder och på en av dom syns han!

Mamma ska rnga moster ikväll och höra om jag får komma
och våldgästa dom udertiden jag letar lägenhet i sthlm och allt sånt.
Bra där!

Btw så såg jag J häromdagen.
Sen va min lycka för den dagen gjord ;)
Clara tycker att jag har väldigt lätt för mig att få resten av min dag bra ;)
Men så är det ibland, man får leva på det lilla som man får ;)

Nej nu ska jag springa och göra min situps på min boll :)
Det är alltid nyttig!
sen borde jag säkert laga mat också men det orkar jag inte..
Man kan leva på frukt ibland :)


image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0