Dumpa honom

Han vill faktiskt inte ha dig om:

Han inte bjuder ut dig.
Han inte ringer upp dig.
Han inte dejtar dig.
Han inte vill ha sex med dig.
Han ligger med någon annan
Han bara vill träffa dig när du är full
Han inte vill gifta sig med dig
Han dumpar dig
Han går upp i rök
Han är gift


Jag läser en ny bok.
Jag ska ta bort all kontakt med killar som jag
själv har tagit upp kontakten med.
För dom vill uppenbarligen endå inte ha mig.
Kan jag hitta honom så kan han hitta mig.

Och "jag vill inte förstöra våran vänskap" den grejen finns inte ens
i killars värld.
Vill dom ha någon så skiter dom i om man är vänner eller inte.
Så jag ska sluta komma på ursäkter om varför saker aldrig händer.

Jag är uppenbarligen inte intressant för någon utav dom jag redan känner.
För isf hade det hänt något för läääänge sen.
Så nu ska jag vidga mina vyer utan att ta kontakt med någon.
Bra där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0