Cykel x2

Moahahaa idag ringde polisen.
Dom har hittat min andra cykel som blev snodd för 2 år sen.
och cykeln har tydligen stått där i över 1 år.
Hejja hejja vad snabba dom va eller inte.
Så från att inte ha någon cykel till att ha två :D
Inte illa alls!
Nu väntar jag bara på att dom ska hitta Urban också.
sen är min samling av stulna cyklar komplett!

Massage och ansiktsbehandling va hur skönt som helst!
Helt otroligt, jag somna nästan när jag fick ligga i ångbadet.
Så sjukt skönt.
Plockade ögonbrynen gjorde hon också så jag nös typ
100 gånger minst kändes det som :D

Nu ska jag ut och gå med Madde det kan jag behöva :)
Dom ringde från jobb skiten ocks.
jag fick jobbet så nu måste jag kolla hur det blir med boende och
allt sånt innan jag tackar ja till det.
Men det blir nog bra.
Jag ska iaf skicka iväg mina andra ansökningar :)
BRA DÄR!

Nej nu ska jag träffa madde :)

Pusss

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0