Behagligt

Jag vet inte varför, men just nu, just NU!
Känns allt så jävla behagligt.
Allt känns bra jag oroar mig inte över något.
Jag har en bra kännsla, jag tor at det löser sig.
Går det så går det.

Jag fick förövrigt mina semesterdagar idag.
Skönt 5000 extra som jag inte räknat med.
Det va välkommet.

Jag förstår inte varför min blogg är helt cp.
När jag kriver försvinner hälftn av bokstäverna så får
skriva om massa typ 20 gånger.
SUCK!

Jag vet inte vad det är som gör att jag har fått ett sånt lugn.
Men det känna bra!
Så jäkla kul idag på betty när hon skulle skriva en entervju med
en kille som hade skrivit en raggningsbok.
Kände verkligen igen det där med att förolämpa tjejen
från min bok, så sjukt!

Nej nu ska jag kolla om tvättmaskinen är klar :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0