Bästa på länge

Carro ringde som agt mig igår och sa att vi skulle jobba.
Sagt och gjort bilen rullar mot Julita.
Väl där känns det som att någon skojar med oss.
En så sjukt stor och fin herrgård, 60 killar i 25 - 35 års åldern.
Sen att dom är miljonärer och godsägare gjode nte saken sämre.

Vi intog våra platser i baren.
Förmodligen den trevligaste dagen på LÄNGE!
Trevligaste sällskapet va det också.
Carro och jag som va dom enda tjejerna hade det bra
(vilket igentligen är en underdrift, det va TOPPEN)
Killar med kilt kan dock bli lite närgångna och dom ska jag
passa mig för i fortsättningen ;)

Nej nu ska jag sätta på mig mina mysbyxor
kolla på en film och bara njuta av att jag får sova
längre än till klockan 6 imorgon!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0