Att Älska Som En Porrstjärna

Vart på stan med mamma och handlat lite.
Fck 3 nya böcker att läsa.
Den första jag ska sluka är Jenna Jameson,
Att Älska Som En Porrstjärna.
Fick tipas på den av Rosa som jobbar på Bokia.
Sen köpte jag även Vingklippt ängel.
Och Med List & Lust.

Får väl återkomma om om jag tyckr dom är bra eller inte.
Förmodligen kommer dom vara slut innan veckan är det så kommer jag
gå och ha tråkigt sen innan jag hittar några fler böcker att läsa.

Nu ska jag diska, fast först ska jag tvinga pappa
att åka till onoff och köpa en patron till skrivaren.
Måste ta mig i kragen och skicka ut till jobb.
Suck!

Nej mot disken, eller så läser jag lite innan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0