Småland

Imorgon åker jag till småland minsann.
inte illa alls!
Det blir inflyttningsfest för Fia och Jennie.
Mums!

Måste till bolaget imorogn bara.
Det fixar sig nog ska ni se!

Fan vad depp jag blev.
Såg Becoming Jane, handlar om Jane Austen.
Sjukt depp blev jag när jag hade sett den filmen.
Men den va sjukt bra också.
Riktig tjejfilm!
Eller jag är kär i alla hennes böcker och allt sånt
så inte undra på att jag älska den.
Men man får verkligen ett slag i ansiktet när man ser filmen.
Det är inte alltid som på film.
Eller iaf inte hennes filmer.

Nej nu ska jag borsta gaddarna och allt sånt
Krypa ner i sängen och kolla på
the note book.
Aaw, värsta tjejfilmsmaratonet idag ;)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0