Dubbla Lojaliteter

Imorgon (idag) ska jag på trav med Carro &Co
Nice, dricka Cider/Öl och spela på hästar ;)
hahaa!
Sen ska vi och kolla på en ponny, säkert bra!
Skulle vart extra roligt om Carro skulle provrida också ;)
men  icke!

Sen är det påskmiddag hos farmor också med
HELA släkten typ
Nice.

Jag vet i sjutton vad jag vill.
Jag skulle vilja ha allt klart för mig men inget är klart
Inget alls, skulle bara vilja kunna somna och veta att imoron är
allt bra iaf.

Btw, läskigt inatt.
Drömde värsta drömmen om Farfar.
eller han va där lixom.
Sjukt svårt att förklara men jag är inte cp han va där
inte bara som i en dröm.
Sjukt glad va jag iaf, jag fick krama honom och prata massa med honom
säga hur mycket jag sakna honom.
Han såg frisk ut, inte som på slutet helt tanig.
Han såg ut som min Farfar gjorde.
Jag saknar honom :)

Nu ska jag sova

HAHAa, nej jag ska inte sova nu, men va väl tydligen något fel på
bloggen för det publicerades inte igår aja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0