Do What Youre Told

Hmm, min hudkräm är inte så snygg längre.
Måste serriöst göra något åt det här.
så här kan jag verkligen inte visa mig.
Kanske får skrubba mig likblek eller tomatröd
eller vad sjutton man blir och sen börja om från början?

Red Zickan idag.
Mysigt värre!
Red på utebanan i snön snöflingorna som
va stora som hus och hamna på mina ögonfransar så jag inget såg va inte lika bra
men men :)
sen red tilda och jag ut i skogen också.
Ska ha Zickan på Torsdag också.
Loveli!

Imorgon kommer vist min syster hem på påsklov också.
Det kan ju vara trevligt :D
Hoppas hon har något fint med sig till mig :D
Weeeeie!
Nej nu ska jag göra bus!

Tack för senast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0