Adjö

Idag åker Cleopas hem igen.
Så sjukt jobbigt kommerdet vli även om han
är en dum liten skitponny så
har han otroligt mycket charm och är världens
sötaste när man borstar och pysslar om honom.

Igår va vi på trav, Haha jisses full vid 12 eller något sånt
Massa Cider och spelande men jag hade med mig 500 kr dit
och 500 kr hem, trots att jag köpte massa cider.
Inte illa!

Sen åkte vi och kolla på en häst.
Bra där Victor rider först Carro är Dyng så hon kan inte rida
så jag får kasta mig upp
i högklackade skor jeans och utan hjälm
+ att jag va full.... säkert bra!
Men ponnyn va så sjukt fin att rida.
Ska åka och kolla på honom sen igen senare idag.

Weeeie.
Nej nu ska jag fixa till mig åså
sen säga hejdå till Cleo!

PUsss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kom ni inte på vad det var för fel på honom?

Vad man skulle göra för att han skulle bli bättre?

2010-03-20 @ 17:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0