Stallet i stället i stallet

Imorgon ska jag åka ut till Zickan och pussa massa på honom.
Han är iaf alltid söt och snäll :)

Jag förstår inte vad folk kan se hoss vissa människor.
Jag gör verkligen inte det.
Hur kan en människa som är som dom få någon att tycka om dom?
Det finns verkligen inget älskvärt alls över den människan.
Jag är glad att jag slipper se dom iaf..


Väntar på Clara, jag ska ta mig i kragen och fika med henne.
Sen får jag väl gå förbi affären också och handla
så jag iaf kan äta frukost imorgon.
mitt humör har verkligen inte vart på topp idag.
En jävla skit vecka är vad det här är.

Och nästa vecka kommer väl knappast bli bättre.
Jag hatar att det bara är jag som måste åka till etuna för dom där jävla
cp mötena, varför fick inte jag tanten jag också?
Nästa gång dom säger att jag ska åka till etuna tänker jag be dom köra
upp något i arslet för jag älskar inte att åka buss dit bort sitta i 30 min
och sen åka hem igen, så jävla värdelöst!!!!!!!

Nu ska jag platta håret sen ska jag dra någon annanstans.
Är så jävla trött på den här skiten nu ( om det inte framkom av det andra jag skrev)
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0