Sant eller falskt???

Hmm va på sjukhuste igår och tog blodprov.
Sen blev det till sjukgymnasten också.
Fick massa övningar som jag ska göra.

Imorgon eller ikväll åker jag till clara jag ska spendera midsommar med henne :)
det ska bli trevligt ute på landet.
Hoppas bara att solen tänker titta fram imorgon också..
Så sjukt tråkigt med det mulna vädret.

Jag tycker förövrigt att du är en patetisk person.
Jag orkar inte bry mig om folk som dig.
Du finns inte ens i min värld så sluta försöka komma in i den.
Det är det enda jag har att säga till dig.

Nu ska jag straxt lägga mig i badet också och ha hårinpackning och ansiktsmask.
Det ska bli sjukt skönt.
ska bara hitta min enya skiva också så jag får lite avkopplande musik.
Bra dääär!

aah just. sjukhuset hade tydligen ringt efter mig imorsse
och då trodde inte min familj att jag va hemma så dom skulle ringa igen vid
15.00 jag har ångest över att det kan vara mitt blodprov som inte såg bra ut.
Hoppas bara att det är min sjukgymnast som vill ändra tiden eller något.

Nej nu ska jag bada :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0