Så att inget annat tros

Nu ska jag kasta mig in i duschen för att sedan bege mig
på fest med Clara hos Carro..
Bra där..

Idag har jag mest hängt i sallet med Carro.
skulle ha solat idag också men så blev det inte.
Får ta det imorgon..
Kan ju inte vara hur blek som helst.

aja duschen

Krav lista!

[ ] Icke rökare

[ ] Opundad

[ ] Får inte ta stor plats i sängen

[ ] Inte för lång

[ ] Inte för tanig

[ ] Måste ha två täcken i sängen

[ ] Inte vara för kort

[ ] Helst inte snusa

[ ] Inga fula percingar

[ ] Vara bra på att spela gitarr

[ ] Kunna laga mat

[ ] Inte under 18 eller över 30

[ ] Ingen konstig frisyr

[ ] Snygg rumpa

[ ] Snygga läppar

Kryssa i dom rutorna som stämmer in på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0