Övergiven?

Jag har vart så sjukt sugen på bakadpotatis heladagen.
Får väl se om jag kan lura med syster och äta det imorgon :)
Det blir nog bra

Sen ska jag nog cykla till mammas stall också och tvätta Husar.
Han är lortig och behöver ett bad!
Jag tvätta honom fler gånger än min mamma.
Och han har stått på stetin i typ 4 år nu och där är jag inte alls ofta.
Men jag lovar att jag har tvättat honom fler gånger där än mamma.


Nehe, nu ska jag kolla på film sen ska jag sova :)


Jag kan inte släppa tanken på dig.
Du är endå något som alltid har funnits.
Och helt ärligt så står jag inte ut med tanken på att HON ska få dig.
Vem som helst men inte hon.
Det enda jag ser är en häxa.
Jag förstår inte vad någon kan se hos henne.
Iiiuuuuuh!
Jag ska helt enkelt ta bort dig från mitt liv.
Lättast så.....!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är bitter.. .. :)

2008-06-30 @ 08:34:14
URL: http://prisessansoderling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0