Midsommar

Efter en minstsagt omtumlande dag så bar det av mot
Landet och Clara med släkt.
hade sjukt trevligt och mysigt.
Flädersnapsen satte sina spår.
Det märktes vem som inte va dotter i familjen när mina snapsar blev sjuuukt stora.
Haha men det är bra ;)

Har precis kommit hem från Bio också med Jennie och Clara.
Sex and the City blev det.
Sjukt bra men jag är sjuuuukt förbannad.
Tänker inte avslöja varför för då förstör jag filmen för dom som inte sett den.
Men jag är SJUUUUKT ARG!!!!!!

Så nu ska jag borsta tänderna sen krypa ner i sängen.
Om någon har en häst i närheten som dom vill ha hjälp med är det bara att
tjoa till ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

rider du inte zickan längre då?

2008-06-22 @ 11:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0