Lady

Okej, nu är det snart dags för slutet i
"ridkille söker fru"
Man hade tydligen tre killar att välja mellan.
Får se hur det blir med allt.
Hahaa, det är sjukt roligt iaf.
Min syster tyckte synd om killarna som ska träffa tjejerna
Det kan ju vara vääärsta mongona.
Men men...

Jag är på så strålande bra humör
jag vet inte vart allt kommer ifrån.
Förmodligen är det J som har spridit sin energi till mig ;)
Mums!

Varför kommer det alltid något i vägen för mig?
Jag förstår inte vad det är med mig.
Det är alltid något som förstör.
Det är sämst!

Nu ska jag dricka en kopp te sen är det sängen för min del.
Ska nog skicka ett godnatt sms till J & M först.
Det va ett tag sen den där Mr M hörde av sig :)
Eller... jag hörde av mig till honom kanske är rätt ord.

Neej här blir inga barn gjorda tråkigt nog.

Pusspusss!

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0