Jag orkar inte mer

Är det någon som vet hur jag flyttar hela min blogg från
blogg.se till någon annan blogg sida?
För jag är så sjukt trött på den här sidan nu.
Man kan inte söka efterandra som också har blogg på blogg.se
och den uppdaterar inte allt när man ändrar sin sida.

Och den är heltenkelt DÅLIG!
Men eftersom jag inte vill att allt ska försvinna utan flytta med
alla mina inlägg så får jag väl bli kvar här ett tag till.
SUCK!

Sen är jag förövrigt MYCKET irriterad på alla som
klagar och klagar och klagar men inte gör något åt det.
Vill man att något ska hända kan man inte sitta stilla och
förvänta sig att någon ska göra det åt än.
jag borde igentligen inte ens bry mig eftersom jag inte förlorar
något på att det går utför.
Men omöjliga uppdrag är alltid extra roligt :)

Nu ska jag göra något att äta.

Ps, om någon vet vem som är grenledare i hoppning på trolladl kan ni väl
skriva det till mig? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0