Händerna under täcket

annars fryser dom!

"Du hade piercing i tungan och va bra i sängen,
om du va osexig eller inte kan jag tyvärr inte svara på.
Men eftersom vi hade sex så gissar jag på att du va sexig"

Jisses sjukt drömmar måste jag säga.
Fast ibland är det så sjukt skönt att bara slänga sig i sängen
och drömma massa bra drömmar.
Inte undra på att man bara vill sova heladagarna när vardagen är tråkig
och man får så bra drömmar???

Min data har fått åka iväg på ett face lift och bör vara tillbaka innan helgen.
Får jag hoppas på iaf :)
Så under tiden får jag nöja mig med min systers.
Det är inget fel på den men min är helt klart bättre...
Hur ska ag kunna somna utan allt surrande om nätterna????

Nej nu ska jag läsa vdare i min nya bok.
Sjuuk är vad den är men det är endå bra att läsa den.
Jag skulle aldrig göra allt det som hon i boken gör.

Pussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0