Förvånande

Jag är inte förvånad över reaktionen igår.
precis den jag väntat mig.
Men hey, jag tänker inte låta det hindra eller göra mi ner stämd.
Jag ska klara det här endå.
Jag struntar i om det så blir någon annanstans.
DET SKA GÅ!!!

har Vart och solat med Carro nu.
Nya rör tydligen.
Tror jag har bränt mig.
Så om ni ser en grisrosa person så är det förmodligen jag.
Hahaa neej riktigt så illa är det inte :)

Har fixat det nu men fick ett mail där det står att det tydligen va något fel på min
blogg skit eftersom jag har fixat min layout själv så det skulle tydligen ta ett tag.
Funderar förövrigt på att sätta lösenord så att inte massa nissar kan läsa.
Bra där.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jg vill läsa din blogg ju:-) Alltid skoj o följa den hihi...kram från en liten tjej

2008-06-24 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0