Förbannade jävla skit

Ibland vill jag bara spy på allt och alla.
Helgen kommer säkert bli pisstråkig, förlora kommer vi säkert göra också.
Ungefär så motiverad är jag idag.
Men är det konstigt när man inte har ätit något på heladagen.
Och jag är inte hungrig heller.


Jag ska fan gå och lägga mig snart, hoppas på att drömmarna är
bättre än verkligheten, inte så svårt nu iofs.
Dom senaste kvällarna har vart sjukt bra drömmar.
Så kommer väl komma en cp dröm bara för det.
Imorgon MÅSTE jag köpa någon ny klänning eller något att ha på mig på
lördag iaf, annars tänker jag fan inte gå ut.

Aja, borsta tänderna tvätta bort ansiktet och sen blir det sängen för min del.


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0