Festivaler & Radiopratare

Okej, nu när jag har umgåts massa med Clara så har jag lyssnat på p3
som endå är en helt okej kanal förutom att nästan
90% av dom som pratar ( känns det som) pratar skånska.
Eller något annat irriterande.
Igår kväll höll jag på att dö när jag lyssna på dom
för det va någon tjej som inte sa R ordentligt.
Det va JÄTTE irriterande...

Sen är jag bara jätte irriterad över allt prat om alla olika festivaler
typ någon rockfestival som tydligen inte va tillräckligt rockig.
Jag orkar inte, folk som går på festivalerna är endå fulla och smutsiga.
Dom kommer komma håg typ 30% av alla låtar och skit som dom hör.
Dom kommer komma ihåg mer av alla lerpölar som dom plaska runt i.
Det är vä säkert själva kännslan och upplevelsen som dom kommer t med sig.
Så om dom som skriver rapporterna ska kunna ge en rättvis bild måste väl nästan
dom också vara dyngfulla låta bli att duscha och somna i fel tält?

Nej nu ska jag ut och springa lite.
För det är  inte så sjukt varmt idag.
Det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0