Uppe med tuppen?

Yes, självklart att jag är :)
Jag kommer dock förvandlas till en häxa ikväll känner jag.
efter påtok förlite sömn!

JL, så här tycker jag.
För nu är det SÅ HÄÄÄR mkt som jag vill ha skrivet.
Så om jag skickar ett mail till dig med det blogg inlägget
så kan du publicera det på din sida och sen publicerar jag
allt du ville skriva rakt & ärligt i min blogg??
Fast vi får fixa till dom så det ser ut som det är vi som har skrivit det.
Jag får göra min osammanhängade styckindelningar osv?

Well, ska iaf straxt ta mig en kopp kaffe.
(Jag som aldrig dricker kaffe, då vet nu hur trött jag är)
Sen ska jag vänta på att M kommer och hämtar upp mig.
Lovelie!

Nehe platta håret kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha! gillade delen med "osammanhängande styckeindelningar" ;)

2008-07-24 @ 09:41:27
URL: http://jelindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0