Skönheten & Odjuret

Adjö försvinn lämna mig ifred.
TACK!
Imorgon åker min data iväg och ska få ett nytt facelift.
Hoppas på ett betydligt bättre den här gången!!

Jag är TRÖTT på folk.
Jag kan inte bärga mig på att få flytta härifrån.
Ska bli otroligt skönt att bara få komma bort.

Jag kom på att när Clara flyttar har jag inget kvar här.
Eller jag har Madde x2 självklart, men madde 1 är (och jag förstår henne)
alltid i Avesta på helgerna och i veckorna jobbar hon hela dagarna.
Madde 2 bor i julita och vi umgås inte så mkt längre.
Dom andra av min gamla vänner kan jag inte påstå att jag umgås med längre
Jag har inget gemensamt med dom.
Jag skulle aldrig låta mig bli hönsad med av min pojkvän.
Vill min pojkvän ha rena kläder kan han tvätta dom själv och diska och städa.
Jag förstår inte varför alla mina kompisar blir deras hembiträde???
Och jag blir endå alltid arg när jag ser hur dom hönsar runt dom.
Självklart hjälps man åt i ett förhållande men om du gör allt hur är det då att
hjälpas åt??

Så det kommer nog bli en flytt i höst.
Jag kommer säkert sakna Clara massa så jag kommer bli
inneboende under hennes säng ;)

Nehe nu ska jag kasta mig i sängen :)

Puss

Kommentarer
Postat av: cARRO

MEN JA DÅ.. :( SNYFT SNYFT

2008-07-28 @ 16:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0