Rastlös

Fyfan vad rastlös jag är.
Jag ska dock snart åka till stallet med Tilda.
Bra där!
Hon ska rida lusen och det är farligt om man är där själv.

Well, sminka sig lite  kanske så inte Tilda tror att jag är död när jag kommer
till stallet, hahaa ;)

Jag är sjukt splitrad, jag vet inte hur jag ska få allt att funka.
suuuck, jag vill så mkt men det är så lite som blir som man tänkt??
Suuck.
Well imorgon ska jag iaf till nyköping på nyköpingsgästabud med familjen.
Det kan nog bli trevligt.
Bara det inte åskar och slår ner i ställningen som alla sitter på så vi dör.
Jag läste att det hade gjort det under ett riddarspel och då dog det en gubbe.

Nehe, stallet!

Puss


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag hörde att det skulle dra in ett lokalt åskmoln över Nyköping imorrn.. :P

2008-07-14 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0