Och snälla...

Sluta fråga mig massa meningslösa saker.
Jag får ont i huvudet av alla frågor
och av alla " du är inte lika rolig som förr"

Nej för då va jag 15 och viste inte bättre.
Jag trodde att det va något i allas vardag
när en tjej låg på golvet av en överdos och ingen
verkade bry sig spc mycket.
När folk super sig redlösa låser in sig på toan
och ambulansen får komma och hämta dom.
Droger, sprit och vansinnesbilfärder va endel av vardagen.


Jag kan uppriktigt säga att jag endå är ganska glad
att jag hade kompisar som va så pass mkt äldre.
att jag fick se dom sakerna och vara med om det
men endå kunna stå emot allt.
Jag ångrar verkligen inte den tiden i mitt liv.
För jag hade endå ruskigt roligt och kunde
skilja på vad som va okej och inte.
Men grejen är den att ni är fortfarande kvar där ni va då.
men det är inte jag.
Jag skulle aldrig stå ut med mig själv om jag va som er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0