Man kan väl offra sig lite?

Hmm läste aftonbladet förut.
Schulman hade Carolina Gynning som 2a på sin lista.
Inte så konstigt kanske, jag har alltid trott att om han skulle få chansen
skulle han dumpa sin fru och dra till ett varmare land med henne.

Det va iaf hennes blogg som han trodde skulle bli den nya hitten.
Vad trevligt.
Jag har alltid tyckt om C.G och tänkte att jag måste kolla in hennes blogg.
gynning.blogspot.com
Vilken chock jag fick när jag klevin på hennes blogg.
Hade hon lagt ner lite tid på att fixa till den så hade den säkert vart rolig att läsa.
Men den såg ut som att en 5åring hade fixat till den.
Jag orka knappt läsa hennes 25 rader som hon hade skrivit.
Vilken besvikelse!

Nu ska jag se på Falsterbo som visas på 4sport.
fast bara tills CSI börjar på 5an :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0