Lilla Hjärtat

Har vart på stan med min mor nu :D
Massa onödigt är jag expert på att handla.
Som ett läppglans, jag har 700 olika läppglans
men det är klart jag ska ha ett till.
En tvål som iofs luta ruskigt gott men endå?
Och en sminkväska, den va ju söt och min andra
håller på att når bristningsgränsen...

Sen gick vi toll apoteket också och köpte en pillerburk.
Och beställde mina piller, dom skulle komma på torsdag.
Sen passa jag på att köpa en ny tandborste och tandkräm.

Och lagom när vi kommit halvvägs hem kom jag på att
det va ju en bok jag ville ha från bokia.
Så jag får lura med Mamma på torsdag och köpa den.
Förstår inte vart alla mina olästa böcker tagit vägen.
Förmodligen slukade under dom veckorna med skinande sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0