Jävla Häxa

Gaaah, att jag aldrig lär mig..
Ingenting som det ligger kännslor eller hopp bakom
ska man dela med sig av.
För det är alltid då som det kommer käppar i hjulen.

Men det är bra att veta vilken nivå folket ligger på.
Blir bara så sjukt besviken och irriterad på sånt här.
Men någon gång ska jag väl lära mig?
Fömodligen inte...

Sen förstår jag inte varför DU blir sur över det..
Kan ju knappast påstå att du aldrig har fört något vidare som jag har sagt?
Förmodligen 90% av allt.
Jag ångrar så sjukt mkt att jag inte bara raderade era nummer.
Men nu har har jag gjort det så hör inte av dig till mig mer.
För jag vet endå inte vem du är!!

Bra där.
God natt!

Pusspusss


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Idag fyller jag år och den allra bästa presenten skulle vara att extra många besökte och kommenterade min blogg.

Massa tips om skönhet och kläder, fina bilder och collage jag gjort.



Kram Alicia

2008-07-15 @ 02:37:33
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0