Jag borde veta bättre

Idag, eller ikväll kanske jag borde säga.
Har jag insett att jag har nog inte så mkt gemensamt med dig heller.
Jag säger inte en sak och sedan gör precis tvärtemot.
I min värld är det helt uteslutet.

Förövrigt så borde jag veta bättre än att vara vaken hela nätterna.
VÄRDELÖST!
Så ikväll ska jag lägga mig skapligt.
Och den är alltså innan klockan 2.
Annars vet jag inte vad jag gör.

åååh, såg att dom har extrapris på hela Sex and the city serien.
645kr tror jag att den boxen kosta.
Nästan så jag måste köpa den.
Ska övertala min mor ;)
Bra där, sen ska Madde och jag ha myskvällar,
hon skulle köpa alla one tree hill boxarna så det blir mycket mys ;)
hahaa


Pusss


None

Favorit i repris ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0