Hemma igen

Weeie!
Nu är jag hemma igen efter sjukhuset.
Jag kommer aldrig lära mig att ta blodprov.
Bara engångkvar som tur är :D

Idag fick jag nästan lite magknip.
Jag vet att jag har frågat om man måste betala och dom har sagt nej.
Men när jag sitter där inne så kommer det en gubbe och frågar vart man
får tag på dom gula lapparna.
Tanten brevid mig svarar att dom får man när man betalar.
Jag har ingen gul lapp & jag har inte betalat en enda gång när jag vart här.
och nu har jag endå vart där säkert 10 gånger...
Så jag såg framför mig räkningen som mamma skulle få...
med 10 x 8 + straff avgiften för att jag inte betalat...

Men sen fråga jag hon som tog blodprovet och hon sa återigen att det va gratis.
Så då kunde jag andas ut igen :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0