Gräshoppa

Jag höll på att dö nyss.
Hade jag vart lite modigare hade ni fått se varför.
Nu får jag helt enkelt förklara det ist.

Jag sitter lungt och skönt i soffan.
Och ska kolla efter en bok bakom mig i bokhyllan.
Då ser jag en stor jävla ödla(som senare visade sig va en gräshoppa)  i typ taket.
Jag flyger därifrån med ett skrik min syster kollar på mig som jag va störd.
Jag står på säkert avstånd och skrattar så jag kissar på mig typ.
Då kollar hon också bak och flyger iväg lika fort hon.
Sen fick vi roppa på pappa som fick ta ut stackarn.

Fast först flög den runt massa, tills mamma fånga honom
i en burk :D
Räddaren i nöden :P
Okej när jag kolla på bilder på gräshoppor så
såg dom oförskämt små ut.
Så det va nog en vårtbitare, och det låter nästan värre!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0