Förjävligt

Här sitter jag helt ovetande om vad som komma skall.
Tänker att jag måste kolla in på efterfesten.com och se
om det ha hänt något sen igår.
Well, sagt och gjort.
MEN, när jag klickar mig in på sidan kommer den mest motbjudande bilen upp.
jag förstår inte vad som händer och tänker att jag måste ha klickat fel.
Men bilden försvinner inte och jag kommer aldrig in på efterfesten.
Så otroligt snuskig bild.

Så drömmer jag någon mardröm inatt så är det om den bilden.
IIIIIUUUHH!!!!

http://www.goatse.cz/ är sidan som kommer fram.
Jag råder ingen att klicka på den länken.
Om man inte vill ha mardrömmar.


Nehe, nu va det meningen att jag skulle äta något men
känner mig inte så sugen efter den där uppvisningen.
Får väl se om jag får någon kontakt med hjärtat ist.
Men det är det väl ingen risk för, alla verkar hata mig idag.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0