Ett säkert kort

Aristocats är ett riktigt bra sömnpiller.
Sen drömmer man inga läskiga drömmar av den heller.
Får nog ta och leta fram den filmen till ikväll.

Ska försöka övertala min syster att färga utväxten på mig..
Det har jag tjatat om i 2 veckors tid nu tror jag.
Helt värdelöst!!!

Ska iaf duscha och snygga till mig lite så jag kan
ha min date på stan :P
Bra där!
Måste bara ringa och höra om det blir någon eller inte.

Förövrigt så är jag sjukt trött på Natta nu.
Jag orkar inte med dessa bortförklaringar helatiden.
"det har vart jobbigt nu"
Jaa men ska jag tala om för dig vad som skulle göra det mindre jobbigt?
Jo om du klippte bort honom från din navelsträng och slapp ha med
dom att göra...
Men det går ju inte för dom är ju så "coola"
Gaah, jag tror jag spyr på dom där.
Va gärna med dom men lämna oss utanför isf.
Man kan inte både äta kakan och ha den kvar!!!



None

Kommentarer
Postat av: Madde

Så sant. blir så förbannad åhhhh

2008-07-17 @ 15:05:40
URL: http://lifeofmadelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0