En god dotter

Idag har jag nog vart en på tokförsnäll dotter!
Jag följde med pappa till affären och skulle se till
så han handla allt till Tacosen och allt som min syster
ville ha imorgon.
Sagt och gjort.
Jag fick dock bara den tunga(!!!) korgen med typ 100 liter mjölk
och fil osv..
Kön va 7 mil lång kändes det som..
Så pappa gick och skulle kolla på filmer att hyra, bra där!

Jag va dock inte lika imponerad när han fortfarande va borta och
det va vårantur att betala, well well.
Tur att jag inte är en slösa och alltid har pengar på kontot.
(Sen tänkte jag att det ska dom få höra tills jag har fått den rosa datan)
Sen va jag duktig och fixade i ordning tacosen också när vi kom hem,
eller pappa fick skära löken, det är inte min grej.

Nu sitter familjen och kollar på någon dålig spanskfilm.
Jag såg 10 minuter och insåg att jag kommer ha hemska drömmar inatt
bara av det jag har sett så här långt.

Jag får helt enkelt läsa min bok precis innan jag somnar.
Det ska nog göra susen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0