Drömmar & Muslimer

Hmm jag förstår ingenting.
Hade jag kollat på narnia häromdagen så hadde jag fattat.
Men neej inte det har jag gjort.

Anyway, det börja med att jag jobba på ett dagis(?) eller något liknande.
Och då hade jag strumpor med fjärillar på.
Tjusigt tyckte jag men förälldrarna som tydlign va muslimer(?)
Fast dom va svenskar, sa att fjärillarna symboliserar krig hos dom.
Whaaat?
Så ett tag höll jag på att bli mördad för mina strumpor.

SEN börja det komma massa vilda djur till min altan-
som ville att jag skulle mata dom så dom skulle klara av kriget.
Och då gav jag räven lite kex och vatten och haren fick kaninmat.
Och jag gav Igelkotten MJÖLK´, fast jag läste i tidningen att dom kan dö av det!!!
Dåligt samvete.

Det sluta iaf med att jag fick leka modernatur och välja vilka arter som skulle
få leva i det vilda och vilka som skulle äta upp varandra..
Det va en vääääldigt mysko dröm måste jag nog säga!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0