Död

Min kropp är död.
Jag är inte bakis eller något sånt jag har bara ingen energi.
Förstår ingenting.
Fast inte så konstigt eftersom jag har slutat äta helt nu typ.
I början när jag åt pillerna mådde jag bara illa.
Nu mår jag illa och kan inte äta.
Igår åt jag en panpizza på heladagen.
Idag har jag fått i mig en macka och ett glas oboy.

Well, ska väl försöka få igång min data och se om jag kan kolla
på film på den eller om den tänker dö varannan minut idag också.
Måste verkligen lämna bort den till någon som kan fixa den.
Men jag orkar inte ta tag i den.
Jag blir bara arg när jag ser den och tänker på det.

Jag orkar inte förklara just nu.
Det blev som det blev, okej?
Nu ska jag lägga mig i badet eller något.
Ta ett sömnpiller också så jag kan somna skapligt ikväll.
Bra där

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0