Dexter

Jag ville se på dexter som alltid är halv 11.
Men ikväll så är det kl 11 ist.
Vilken skit!!

Jag verkligen läängtar till helgen.
Ska bli otroligt skönt att få träffa nya människor och
vara lite med clara innan hon flyttar.
Kräftskiva är alltid trevligt
och Clara trodde att jag och Sofia skulle gå bra
ihop eftersom båda har våra utbrott ;)
Stackars Clara som får ha oss runt sig :D

Btw, jag kommer aldrig, ALDRIG skaffa mig
en pojkvän som röker.
Det är nog det värsta jag vet!!
Det luktar snuskigt och sätter sig i ens kläder
och jag mår bara illa av att vara nära det.
Skulle jag bestämma skulle jag sparka ut min pappa
härifrån och låta honom bo i boden tills han slutat röka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0